Rodzaje szkoleń
Dlaczego tak wiele osób osiąga prawdziwy sukces? W jaki sposób podejmują decyzje i czym się kierują decydując o istotnych kwestiach w swoim życiu? Jak radzą sobie z przeszkodami, które napotykają każdego dnia?
Sukces tkwi w dobrze wyznaczonych celach!
Jesteś zainteresowany poznaniem najlepszych technik skutecznego wyznaczania celów i zadań? Brakuje Ci motywacji lub gubisz się lub poddajesz w trakcie realizacji swoich planów? Nie trać czasu. Dziś jest najlepszy moment, aby ruszyć do działania. Poznaj praktyczne i efektywne sposoby na wyznaczanie celów i zadań. Wyrób w sobie nawyk utrzymywania efektu szkolenia każdego dnia. Skuteczne określanie celów to nie tylko ich zaplanowanie! Liczy się działanie, osiąganie i ocenianie efektów. Bądź wytrwały w osiąganiu swojego planu, radź sobie z przeszkodami, NIE PODDAWAJ SIĘ!
Nazwa szkolenia: Skuteczne wyznaczanie celów i zadań
Typ szkolenia: Otwarte
Szkolenie dla: Przekazanie wiedzy na temat skutecznego wyznaczania celów i zadań w celu wzmocnienia motywacji i osiągnięcia co raz lepszych wyników przez zespół.
Program szkolenia:
Dlaczego wyznaczamy zadania - źródła potrzeb rozwojowych, celów i zadań wyznaczanych pracownikom
Ustalanie celów
Zasad SMART w praktyce
Ustalanie kryteriów realizacji celu)
Uzgadnianie celu z pracownikami - podejście motywacyjne, zapewnianie wsparcia
Komunikowanie celów i oczekiwań
Monitorowanie i ocena realizacji celów i zadań
Udzielanie informacji zwrotnej
Zajęcia mają charakter wykładowo - warsztatowy: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, odgrywanie ról, opisy sytuacji i przypadków itp.
Po zakończeniu szkolenia mogą zostać wyznaczane dla uczestników działania poszkoleniowe: tj.: zadania wdrożeniowe - konkretne zadania pozwalające na zastosowanie pozyskanych podczas warsztatu wiedzy i umiejętności w swojej codziennej pracy.
Kurs uruchamiamy po zebraniu się grupy warsztatowej - min. 6 osób.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA - 2 dni (16h)
Cena: 390,00 zł + VAT
Twojemu zespołowi brakuje motywacji do pracy? Coraz częściej zauważasz niezadowolenie i konflikty? Jedną z funkcji zarządzania jest właśnie proces motywowania. Jest to mechanizm regulujący zachowanie danej osoby, skłonność człowieka do zachowywania się w konkretny sposób. Motywacja jest niezwykle ważnym czynnikiem w procesie zarządzania zasobami ludzkimi.
„Motywacja jest tym, co pozwala Ci zacząć. Nawyk jest tym co pozwala Ci wytrwać” ~Jim Ryun
Zapisz się już dziś i poznaj systemy motywacyjne, które możesz zastosować w swoim zespole, opanuj dostosowywanie motywacji w zależności od etapu rozwoju pracownika, naucz się metod prawidłowego komunikowania o systemach motywacji.
Nazwa szkolenia: Motywowanie źródłem sukcesu w organizacji
Typ szkolenia: Otwarte
Szkolenie dla: Rozpoznanie przez uczestników własnych motywatorów. Pozyskanie wiedzy nt. różnych teorii motywacji, rozwijanie umiejętności rozpoznawania i stosowania odpowiednich czynników motywacyjnych wobec współpracowników oraz planowanie działań rozwijających motywację w zależności od potrzeb pracowników.
Program szkolenia:
Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
Cele życiowe – indywidualne źródła motywacji
Teorie motywacji
Motywowanie pracowników – metody
Motywowanie pracowników w zależności od etapu rozwoju pracownika
Systemy motywacyjne dla twoje organizacji czyli jak wykorzystać to co masz?
Zajęcia mają charakter wykładowo - warsztatowy: praktyczne zadania grupowe i indywidualne, dyskusje, odgrywanie ról, kwestionariusze indywidualne, opisy sytuacji i przypadków itp..
Po zakończeniu szkolenia mogą zostać wyznaczane dla uczestników działania poszkoleniowe: tj.: zadania wdrożeniowe - konkretne zadania pozwalające na zastosowanie pozyskanych podczas warsztatu wiedzy i umiejętności w swojej codziennej pracy.
Kurs uruchamiamy po zebraniu się grupy warsztatowej - min. 6 osób.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA - 2 dni (16h)
Cena: 390,00 + VAT
SZKOLENIE DWUDNIOWE
Typ szkolenia: zamknięte
Termin realizacji: do uzgodnienia z klientem
Miejsce realizacji: siedziba klienta lub miejsce wskazane przez klienta
Forma prowadzenia: warsztat, aktywne metody angażujące uczestników, mini wykłady, ćwiczenia grupowe i indywidualne, testy, dyskusje, scenki rodzajowe. W szkoleniu bierze udział cały zespół 25 osób, prowadzone przez 2 trenerów.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16h szkoleniowych)
Program szkolenia:
Dzień I – „Rozpoznanie”
Pierwszy dzień szkolenia ma na celu zapoznanie z tematem wypalenia zawodowego i stresu – jako głównej przyczyny wypalenia zawodowego. Uczestnicy dowiedzą się jakie predyspozycje osobowościowe zwiększają podatność na wypalenie zawodowe. Oprócz wiedzy na temat zjawiska uczestnicy będą zdobywać wiedzę o sobie samych, bowiem samoświadomość jest czynnikiem przeciwdziałającym wypaleniu zawodowemu. W tym dniu uczestnicy zostaną zaproszeni do zdefiniowania stresujących sytuacji i trudności jakie napotykają w pracy oraz do rozpoznania własnych zachowań, reakcji i strategii radzenia sobie - dokonają autodiagnozy.
Wypalenie zawodowe
wprowadzenie pojęcia wypalenia zawodowego
psychologiczny zespół objawów wypalenia zawodowego
trzy wymiary wypalenia
mechanizmy podtrzymujące wypalenie zawodowe
analiza predyspozycji osobowościowych i zawodowych
Stres
definicja i mechanizmy działania stresu
przyczyny powstawania stresu
reakcje na stres, następstwa psychofizyczne długotrwałego stresu
własne wzorce zachowania w sytuacji stresowej
Adekwatna samoocena jako czynnik profilaktyki
kwestionariusz autodiagnozy
kwestionariusze poziomu przeżywanego stresu i podatności na stres
czynniki osłabiające naszą samoocenę
Dzień II – „Radzenie sobie i zapobieganie”
Dzień drugi będzie skupiał się na metodach radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym oraz na sposobach przeciwdziałania tym zjawiskom. Omówimy dotychczas stosowane przez uczestników strategie zaradcze i ich skuteczności oraz przedstawimy nowe metody. Rozwinięty zostanie temat pracy z trudnym klientem, omówimy kształtowanie postawy asertywnej w kontakcie z klientem, który jest roszczeniowy lub agresywny, zachowuje się w sposób niekulturalny. Uczestnicy dowiedzą się jak zwiększyć pewność siebie w takich sytuacjach i jak stawiać granice przy jednoczesnym okazaniu szacunku i zrozumienia klientowi. W tym dniu będziemy stawiać nacisk na nabycie przez uczestników praktycznych umiejętności do wykorzystania natychmiast w codziennej pracy. Będziemy odkrywać optymalne dla indywidualnego uczestnika sposoby przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
Wypalenie zawodowe – techniki radzenia sobie
praca z własnymi przekonaniami
motywacja
Praca z trudnym klientem z elementami asertywności
trudny klient czy trudna sytuacja?
dystans emocjonalny w obsłudze klienta
rozwiązywanie sytuacji problemowych i techniki reakcji na zastrzeżenia
asertywny monolog wewnętrzny, świadomość praw osobistych i własnego kapitału
asertywna komunikacja – komunikat typu "ja"
reakcja na agresję
Techniki radzenia sobie ze stresem
radzenie sobie ze stresem w życiu codziennym
techniki poznawcze
techniki relaksacyjne -stosowanie w codziennej pracy i poza nią
Korzyści ze szkolenia:
Zrozumienie mechanizmów wypalenia zawodowego i zwiększenie motywacji do zapobiegania wypaleniu zawodowemu i stresowi w pracy.
Zwiększenie samoświadomości na temat własnego poziomu stresu i zagrożenia wypaleniem zawodowym.
Rozwinięcie umiejętności asertywnych.
Poznanie technik skutecznej automotywacji.
Poznanie technik relaksacyjnych, a tym samym redukcja napięcia i wzmocnienie spokoju wewnętrznego.
SZKOLENIE JEDNODNIOWE
Typ szkolenia: zamknięte
Termin realizacji: do uzgodnienia z klientem
Miejsce realizacji: siedziba klienta lub miejsce wskazane przez klienta
Forma prowadzenia: wykład, prezentacja, ćwiczenia grupowe i indywidualne, testy, dyskusje. W szkoleniu bierze udział cały zespół 25 osób, prowadzone przez 1 trenera.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8h szkoleniowych)
Program szkolenia:
Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy na temat wypalenia zawodowego i stresu – jako głównej przyczyny wypalenia zawodowego. Uczestnicy dowiedzą się jakie predyspozycje osobowościowe zwiększają podatność na wypalenie zawodowe. Poznają uniwersalne metody radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym oraz sposoby przeciwdziałania tym zjawiskom. Dokonają autodiagnozy za pomocą testów.
1) Wypalenie zawodowe
wprowadzenie pojęcia wypalenia zawodowego
psychologiczny zespół objawów wypalenia zawodowego
trzy wymiary wypalenia
mechanizmy podtrzymujące wypalenie zawodowe
analiza predyspozycji osobowościowych i zawodowych
2) Stres
definicja i mechanizmy działania stresu
przyczyny powstawania stresu
reakcje na stres, następstwa psychofizyczne długotrwałego stresu
własne wzorce zachowania w sytuacji stresowej
3) Adekwatna samoocena jako czynnik profilaktyki
kwestionariusz autodiagnozy
kwestionariusze poziomu przeżywanego stresu i podatności na stres
czynniki osłabiające naszą samoocenę
4) Wypalenie zawodowe – techniki radzenia sobie
praca z własnymi przekonaniami
motywacja
asertywny monolog wewnętrzny, świadomość praw osobistych i własnego kapitału
5) Techniki radzenia sobie ze stresem
radzenie sobie ze stresem w życiu codziennym
techniki poznawcze
techniki relaksacyjne -stosowanie w codziennej pracy i poza nią
Korzyści ze szkolenia:
Zrozumienie mechanizmów wypalenia zawodowego i zwiększenie motywacji do zapobiegania wypaleniu zawodowemu i stresowi w pracy.
Zwiększenie samoświadomości na temat własnego poziomu stresu i zagrożenia wypaleniem zawodowym.
Poznanie technik skutecznej automotywacji.
Poznanie technik relaksacyjnych, a tym samym redukcja napięcia i wzmocnienie spokoju wewnętrznego.
Czy potrafisz odróżnić wypalenie zawodowe od zwykłego przemęczenia? Czy wiesz jak walczyć z wypaleniem? Radzić sobie ze stresem? Przeciwdziałać tym zjawiskom? Jeśli odpowiedziałaś/eś NIE na powyższe pytania to znaczy, że potrzebujesz naszej pomocy! Na szkoleniu z nami poznasz techniki wykorzystywane w walce z wypaleniem zawodowym i stresem!
Przed Tobą nowe wyznanie? Rozpoczynasz budowę swoje doświadczenie jako rekruter? Selekcja kandydatów do pracy i wybór właściwego wymaga znajomości technik rekrutacyjnych. Chcesz dowiedzieć się jak pozyskiwać wiarygodne informacje o kandydatach? Dowiedz się jak wygląda rekrutacja w świetle nowych wymagań ochrony danych osobowych. Nie wiesz o co możesz zapytać potencjalnego pracownika? Zapisz się już dziś i zdobądź zdolność pozyskania i zatrzymywania kompetentnych osób.
Poznaj narzędzia i metody diagnozy kwalifikacji i kompetencji pracownika!
Nazwa szkolenia: Opisywanie i wartościowanie stanowisk pracy
Typ szkolenia: otwarte
Szkolenie dla: Szkolenie dedykowane jest pracodawcom oraz osobom, które są odpowiedzialne za powoływanie w organizacji stanowisk pracy lub zmianę i wartościowanie już istniejących.
Program szkolenia:
Po co organizacji opisy stanowisk pracy i ich wartościowanie?
Z czego czerpać informacje do określania struktury organizacyjnej firmy?
Określenie zadań przypisanych poszczególnym stanowiskom
Ustalanie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk: Menadżerskich, Specjalistycznych, Wykonawczych
Budowanie modeli kompetencyjnych
Zasady tworzenia matrycy kompetencji
Przygotowywanie opisów stanowisk pracy - kluczowe elementy
Wartościowanie pracy, metody, skale
Określenie stanowisk kluczowych oraz określanie zakazu konkurencyjności
Przykładowe formularze
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: Kurs obejmuje 1 dzień szkoleniowy (8h)
Cena: 199,00 zł netto + VAT
Sukces w rekrutacji od czego on zależy i jak go rozumieć? Często takim miernikiem może być liczba odpowiedzi/aplikacji jakie zostały przesłane w odpowiedzi na naszą ofertę. Ale czy na pewno dla przedsiębiorstwa możemy zakwalifikować to jak sukces? O sukcesie rekrutacji wg specjalistów mówimy wówczas kiedy oceniamy jakość przesłanych aplikacji oraz w konsekwencji wybranie i dopasowanie andabata do oczekiwań organizacji. Takiego, który wpiszę się w kulturę organizacyjną, będzie miał podobny system wartości, realizuje postawione przed nimi zadania i zwiąże z organizacją na dłuższy czas. Jak to zrobić dowiesz się na naszym szkoleniu.
Typ szkolenia: wykład połączony z ćwiczeniami i dyskusją grupową. Zajęcia mają charakter wykładowo - warsztatowy: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, odgrywanie ról, opisy sytuacji i przypadków itp.
Po zakończeniu szkolenia mogą zostać wyznaczane dla uczestników działania poszkoleniowe: tj.: zadania wdrożeniowe - konkretne zadania pozwalające na zastosowanie pozyskanych podczas warsztatu wiedzy i umiejętności w swojej codziennej pracy.
Program szkolenia:
Rola rekrutera i jego kluczowe kompetencje w procesie rekrutacji.
Projektowanie optymalnego procesu rekrutacyjnego z uwzględnieniem najskuteczniejszych metod dotarcia do kandydatów.
Nowoczesne narzędzia rekrutacyjne i ich dobór pod kątem profili stanowiskowych. Projektowanie zadań rekrutacyjnych w organizacji.
Najlepsze praktyki – co się sprawdza na rynku? Czynniki sukcesu i niepowodzenia w procesach rekrutacyjnych.
Candidate Experience – budowanie pozytywnego doświadczenia z relacjach z kandydatami. Kanały komunikacji z kandydatami.
Raportowanie działań rekrutacyjnych.
Narzędzia ATS – nowoczesne rozwiązania w rekrutacji.
RODO w procesie rekrutacyjnym.
Zajęcia mają charakter wykładowo - warsztatowy: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, odgrywanie ról, opisy sytuacji i przypadków itp.
Po zakończeniu szkolenia mogą zostać wyznaczane dla uczestników działania poszkoleniowe: tj.: zadania wdrożeniowe - konkretne zadania pozwalające na zastosowanie pozyskanych podczas warsztatu wiedzy i umiejętności w swojej codziennej pracy.
Kurs uruchamiamy po zebraniu się grupy warsztatowej - min. 6 osób.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA - 1 dzień (8h)
Cena: 199,00 zł + VAT
Wypalenie zawodowe
Już wkrótce zdradzimy więcej szczegółów dotyczących tego szkolenia! Bądź na bieżąco!
Akademia Menadżera
Znasz przypadki złej komunikacji i braku przepływu informacji w zespole? Jesteś liderem zespołu, menedżerem lub pełnisz funkcję kierowniczą? Czy wiesz jak ważna jest motywacja pracowników i wsłuchiwanie się w ich potrzeby?
Osiąganie wysokich wyników będzie możliwe dzięki współpracy całego zespołu! Zgrany team skutkuje powodzeniem projektów, z którymi zmierza się firma.
Poznaj metody skutecznego zarządzania zespołem. Liczy się umiejętne wydawanie poleceń, motywowanie, rozliczanie ale również zarządzanie konfliktem w zespole. Nie bagatelizuj kłótni i nieporozumień. Dobra komunikacja i dobre zarządzanie przełożą się na satysfakcjonujący efekt dla zespołu i całej organizacji.
Typ szkolenia: Otwarte
Szkolenie dla: Przekazanie wiedzy na temat metod i technik zarządzania a w efekcie nabycie praktycznych umiejętności zarządzaniu zespołem po to aby odnosić sukcesy w zarządzaniu ludźmi.
Program szkolenia:
Cechy współczesnego kierowania zespołem
Proces zarządzania czyli planowanie, organizowanie, przewodzenie i kontrolowanie.
Pojęcie motywacji i motywowania pracowników
Style kierowania
Lider a menedżer – przewodzenie a zarządzanie, jaka jest najskuteczniejsza metoda?
Problemy osoby kierującej zespołem
Skuteczne wydawanie poleceń
Zarządzanie konfliktem w zespole
Zajęcia mają charakter wykładowo - warsztatowy: praktyczne zadania grupowe i indywidualne, dyskusje, odgrywanie ról, kwestionariusze indywidualne, opisy sytuacji i przypadków itp.
Po zakończeniu szkolenia mogą zostać wyznaczane dla uczestników działania poszkoleniowe: tj.: zadania wdrożeniowe - konkretne zadania pozwalające na zastosowanie pozyskanych podczas warsztatu wiedzy i umiejętności w swojej codziennej pracy.
Kurs uruchamiamy po zebraniu się grupy warsztatowej- min. 6 osób.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: - 2 dni (16h)
Cena: 390,00 zł + VAT
Czy w Twojej organizacji występuje problem z przepływem informacji w zespole lub pomiędzy firmą, a klientem? Zauważasz przypadki złej komunikacji świadczącej o pogorszeniu się relacji w zespole? Zarówno komunikacja wewnątrz organizacji, jak i ta na zewnątrz jest niezwykle istotna mając na względzie dobro i sukces całej firmy. Odpowiednia kultura organizacyjna przyczynia się do poprawnego i „zdrowego” funkcjonowania całego przedsiębiorstwa. Dbając o wysoką kulturę organizacji stworzymy odpowiednie standardy i relacje zauważalne zarówno dla pracowników jak i klientów.
Zapisz się już dziś i poznaj techniki skutecznej komunikacji! Twoje polecenia i wypowiedzi staną się zrozumiałe dla odbiorców. Postaw na efektywną współpracę z zespołem i klientami dzięki korzystaniu z nowo poznanych metod. Nie zwlekaj!
Typ szkolenia: otwarte
Szkolenie dla: Rozwijanie umiejętności w zakresie efektywnego przekazywania informacji pracownikom oraz poszerzanie elastyczności w zakresie stosowania różnego rodzaju komunikatów menadżerskich. Rozwijanie umiejętności w zakresie udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
Program szkolenia:
Komunikacja założenia teoretyczne
Komunikacja wewnętrzna twojej firmy
Komunikacja w kierowaniu sytuacyjnym
Mechanizmy budowania relacji z ludźmi
Unikanie popełniania błędów w komunikacji
Komunikacja motywacyjna
Zasady delegowania zadań
Konstruktywna informacja zwrotna
Wydawanie i egzekwowanie poleceń
Komunikacja między działami i samodzielnymi pracownikami
Zajęcia mają charakter wykładowo- warsztatowy: praktyczne zadania grupowe i indywidualne, dyskusje, odgrywanie ról, kwestionariusze indywidualne, opisy sytuacji i przypadków itp.
Po zakończeniu szkolenia mogą zostać wyznaczone dla uczestników działania poszkoleniowe tj.: zadania wdrożeniowe- konkretne zadania pozwalające na zastosowanie pozyskanych podczas warsztatu wiedzy i umiejętności w swojej codziennej pracy.
Kurs uruchamiamy po zebraniu się grupy warsztatowej- min. 6 osób.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA- 2 dni (16h)
Cena: 390,00 zł + VAT
Początkujący rekruter
Z rozwojem firmy i budowaniem strategii biznesowej nierozerwalnie związani są ludzie. Wykorzystanie zróżnicowanych i dobrze dopasowanych umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi zagwarantuje sukces Twoim pomysłem, projektom lub organizacji. Poznaj dobre praktyki zarządzania zasobami ludzkimi oraz sprawdzone metody, którymi posłużysz się w swojej organizacji. Odpowiednie ZZL jest niezbędny narzędziem do sukcesu. Poznaj profesjonalne narzędzia wspierające zarządzanie ludźmi, które pomogą Tobie motywować i zatrzymać pracowników w tych niepewnych dla pracodawcy czasach.
Typ szkolenia: otwarte
Szkolenie dla: Poznanie najważniejszych trendów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi oraz metod i narzędzi do wykorzystania w organizacji
Program szkolenia:
Zarządzanie zasobami ludzkimi w czasie globalizacji, kryzysu lub wzrostu gospodarczego
Restrukturyzacja zatrudnienia czy to tylko zwalnianie?
Rola działów personalnych oraz menadżerów a sukces organizacji
Proces rekrutacji- na co stawiać?
Zasady komunikacji wewnętrznej
Fuzje i przejęcia
Systemy motywacyjne w firmie
Jak i po co wdrażać systemy ocen okresowych?
Rozwój przez szkolenia
Zajęcia mają charakter wykładowo- warsztatowy: praktyczne zadania grupowe i indywidualne, dyskusje, odgrywanie ról, kwestionariusze indywidualne, opisy sytuacji i przypadków itp.
Po zakończeniu szkolenia mogą zostać wyznaczone dla uczestników działania poszkoleniowe tj.: zadania wdrożeniowe- konkretne zadania pozwalające na zastosowanie pozyskanych podczas warsztatu wiedzy i umiejętności w swojej codziennej pracy.
Kurs uruchamiamy po zebraniu się grupy warsztatowej- min. 6 osób.
CZAS TRWANIA SZKOLENIA- 2 dni (16h)
Cena: 390,00 zł + VAT
Chcesz dowiedzieć się na czym polega proces analizy pracy? Zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu poznasz sprawdzone metody i narzędzia służące do wartościowania stanowisk pracy. Z nami nauczysz się poprawnie przeprowadzić proces wartościowania pracy oraz sposoby budowania tabel płacowych. Zapoznaj się z metodologią i narzędziami służącymi do poprawnego opisu stanowisk. Postaw na rekomendowane działania oparte na dobrych praktykach wdrożeniowych.
Typ szkolenia: otwarte
Szkolenie dla: Szkolenie dedykowane jest pracodawcom oraz osobom, które są odpowiedzialne za powoływanie w organizacji stanowisk pracy lub zmianę i wartościowanie już istniejących.
Program szkolenia:
Po co organizacji opisy stanowisk pracy i ich wartościowanie?
Z czego czerpać informacje do określania struktury organizacyjnej firmy?
Określenie zadań przypisanych poszczególnym stanowiskom
Ustalanie wymogów kwalifikacyjnych dla stanowisk: Menadżerskich, Specjalistycznych, Wykonawczych
Budowanie modeli kompetencyjnych
Zasady tworzenia matrycy kompetencji
Przygotowywanie opisów stanowisk pracy - kluczowe elementy
Wartościowanie pracy, metody, skale
Określenie stanowisk kluczowych oraz określanie zakazu konkurencyjności
Przykładowe formularze
CZAS TRWANIA SZKOLENIA: Kurs obejmuje 1 dzień szkoleniowy (8h)
Cena: 199,00zł netto + VAT
Opisywanie i wartościowanie stanowisk pracy
Zarządzanie zespołem
Motywowanie źródłem sukcesu w organizacji
Komunikacja w zarządzaniu
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi
Szkolenia
Skuteczna rekrutacja
Znajdź nas na: